Firma Agata S.A, która zajmuje się sprzedażą mebli i wyposażenia do domu poinformowała, że w ostatnich dniach system informatyczny nie działał poprawnie w związku z atakiem hakerskim.
Czy doszło do wycieku danych klientów?
W komunikacie opublikowanym przez firmę Agata S.A zaznaczono, że system działa już prawidłowo, więc możliwe jest dokonywanie zakupów zarówno stacjonarnie, jak i w sklepie online. Eksperci uporali się z problemami, ale nadal sprawdzają to, w jakim stopniu system został uszkodzony.
Przeczytaj także: Rośnie zagrożenie cyberatakami na Polskę >>
Zgodnie z procedurą bezpieczeństwa trwa również weryfikacja czy nieuprawniony podmiot uzyskał dostęp do danych Klientów takich jak: imię, nazwisko, adres, telefon czy e-mail. W związku z zaistniałą sytuacją firma zaapelowała do swoich byłych i obecnych klientów o ostrożność.
Źródło: Biuro prasowe Agata